De winnaar van 2025 is gekend: Argenta wint de hoofdprijs in beide categorieën!
De top 5 voor beide categorieën is:
Banking
Insurance
Hoe bouwen financiële spelers aan ultieme klantloyaliteit in 2025?
Om te begrijpen hoe financiële spelers klantloyaliteit opbouwen, is het essentieel om te kijken naar wat consumenten belangrijk vinden in deze sector. Uit ons onderzoek, dat sinds 2018 bedrijven erkent die uitblinken in klantgerichtheid, blijkt dat het niet alleen gaat om prijs-kwaliteitverhouding of productaanbod. Het gaat om een bedrijfsbrede benadering waarbij de klant centraal staat.
Specifiek wordt klantloyaliteit in de financiële wereld gebouwd op de volgende pijlers:
Enkel bedrijven met 100 vermeldingen of meer worden opgenomen in het onderzoek voor de award.
Ben je niet opgenomen? Geen zorgen! Wij bieden vanaf dit jaar een aangepast onderzoek aan, specifiek op jouw sector, waar we onze bevraging speciaal doen voor jouw bedrijf en deze matchen met onze data, zodat jullie een op maat gemaakt marktonderzoek kunnen krijgen. Dit kan voor alle sectoren en alle bedrijven!
Wil je deze studie, of een op maat, voor jezelf aanvragen? Vraag ze vandaag nog aan!
Ik wil dit rapport of een op maat gemaakte studie »De Customer Experience Master Academy heeft alles in huis om de klantbeleving van je organisatie te ontwikkelen en te verbeteren. We brengen theorie en praktijk over alle aspecten van de customer experience samen in kortlopende opleidingen voor jou en je collega’s.
Ik wil een Customer Experience Master worden »Dit zal sluiten in 20 seconden