Klantvriendelijkheid gratis whitepaper
Vul gewoon je gegevens in en je ontvangt meteen daarna de whitepaper in je mailbox.
Waarom halen sommige bedrijven meer waarde uit hun klantbeleving? In een recent onderzoek van het consultancybureau goCX kwam naar voren dat klantvriendelijke bedrijven een gestructureerde customer experience aanpak hebben. Zo zien zij dat 70% van de bedrijven in de top 10 van de meest klantvriendelijke bedrijven een specifieke customer experience rol in de organisatie hebben, in tegenstelling tot slechts 20% bij de slechtst presterende bedrijven.
Download nu de whitepaper en lees alles over de 7 strategieën die de winnaars gebruiken om hun klantvriendelijkheid in België top te maken!
We houden rekening met je privacy. Om je aanvraag op te volgen, kunnen we je gegevens opslaan en voegen we je mogelijk toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met je gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.
Download de whitepaper: 7 strategieën voor klantvriendelijkheid
In deze whitepaper onderzoeken we de klantvriendelijkheid van de Belgische
bedrijven die eerder een award voor ‘Klantvriendelijkste bedrijf in België’ wonnen. We onthullen we zeven unieke strategieën die deze organisaties onderscheiden van hun concurrenten.
Klantvriendelijkheid is niet alleen een kwestie van snelle service; het gaat veel dieper. De meest succesvolle bedrijven in België begrijpen dat het creëren van een uitmuntende klantervaring betrekking heeft op elk aspect van hun interactie met klanten.
