Het Meest Klantvriendelijke Bedrijf
Vul gewoon je gegevens in en je ontvangt meteen daarna de whitepaper in je mailbox.
Het meest klantvriendelijke bedrijf van België
Waarom halen sommige bedrijven meer waarde uit hun klantbeleving? In een recent onderzoek van het consultancybureau goCX kwam naar voren dat klantvriendelijke bedrijven een gestructureerde customer experience aanpak hebben. Zo zien zij dat 70% van de bedrijven in de top 10 van de meest klantvriendelijke bedrijven een specifieke customer experience rol in de organisatie hebben, in tegenstelling tot slechts 20% bij de slechtst presterende bedrijven.
Download nu de whitepaper en lees alles over het onderzoek naar het meest klantvriendelijke bedrijf van België, het rapport met de resultaten, wat een merkwaardige customer experience is, en hoe jij je organisatie klantgerichter kan maken.
We houden rekening met je privacy. Om je aanvraag op te volgen, kunnen we je gegevens opslaan en voegen we je mogelijk toe aan onze verzendlijst voor direct marketing per e-mail. Meer informatie over wat we met je gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.