Het onderzoek naar het Meest Klantvriendelijke bedrijf van België

Wat houdt het onderzoek in?

Om erachter te komen wie het Meest Klantvriendelijke bedrijf van België is, zijn we aan duizenden Belgen gaan vragen wat zij ervan denken. Deze Belgen worden willekeurig geselecteerd uit een consumentenpanel en geven ons een accuraat beeld van de realiteit.

De vragen

De vragen die we hen stellen zijn eenvoudig, namelijk wie zij als het meest klantvriendelijke bedrijf van België ervaren. Verder vragen we ook naar enkele specifieke sectoren, zodat we ook daar een duidelijk beeld hebben van hoe de vork in de steel zit. De bottom line is dat als je klanten je geweldig vinden, je een grote kans maakt om hoog te eindigen in het onderzoek.

Hoe kan ik deelnemen en winnen?

Waar kunnen we ons aanmelden?

Als je dagelijks bezig bent met klantentevredenheid, vraag je je waarschijnlijk af waar je je kan aanmelden. Dat is logisch, want de erkenning krijgen van je klanten is gewoonweg belangrijk in de huidige markt.

De klant beslist
Jammer genoeg is aanmelden niet mogelijk, het is namelijk de klant die beslist wie in aanmerking komt en wie niet. Het enige wat jij kan doen is de meest klantvriendelijke versie van jezelf zijn.

Klantgericht werken
Klantvriendelijk zijn is het gevolg van meerdere factoren, maar het begint altijd met klantgericht werken. Wil je graag een duwtje in de rug krijgen en op weg gezet worden naar een klantgerichte organisatie? Klik op de button hieronder en vraag je customer centricity workshop aan.

Initieer je customer centricity vandaag

Wat heeft het meeste invloed op onze klantvriendelijkheid?

Dat is een zeer goede vraag. Klantvriendelijkheid is het gevolg van verschillende factoren. Denk daarbij aan je bedrijfscultuur, je processen, de kennis van je medewerkers, je strategie, de technologie of data die je bezit,...

Elementen die er toe doen
In ons onderzoek zijn we op zoek gegaan naar welke elementen er volgens je klanten toe doen wanneer het gaat over klantvriendelijkheid. Dat gaat van vriendelijkheid van je personeel tot de efficiëntie van je website of je app.

Inzichten om uit te leren
Met deze inzichten willen we organisaties helpen om meer klantvriendelijk te worden, want een klantvriendelijke wereld is een fijnere wereld. Laat ons eerlijk zijn: we zijn allemaal klant en willen allen op onze wenken bediend worden. Toch?

Krijg inzichten