Vraag onderaan je onderzoek aan!
Uit ons grootschalig onderzoek klantvriendelijkheid onder 1.280 Belgen blijkt welke banken en verzekeraars in 2025 tot de absolute top behoren op het gebied van klantgerichtheid.
Een nieuwe aanpak in 2025
Vanaf dit jaar gaan we, op vraag van bedrijven, nog dieper in op klantvriendelijkheid per sector. We analyseren verschillende categorieën om een volledig beeld te schetsen van elk bedrijf binnen zijn branche.
Waar letten we op in ons onderzoek?
- Klantvriendelijkheid
- Tevredenheid & aantrekkelijkheid
- Net Promoter Score
- Feedback op product, service, prijs-kwaliteitverhouding, imago & maatschappelijke verantwoordelijkheid
- Sectorgebonden criteria (zoals claimsafhandeling bij verzekeringen)
Meedoen aan het onderzoek?
Voor de Awards is een minimum van 100 vermeldingen vereist. Nieuw dit jaar: ook bedrijven die niet aan deze voorwaarde voldoen, kunnen nu een op maat gemaakt onderzoek klantvriendelijkheid aanvragen. Wij bevragen dan specifiek over jouw bedrijf en vergelijken dit met onze data. Dit is mogelijk voor alle sectoren!
Meer informatie?
Contacteer ons vandaag nog voor een prijsvoorstel:
- Voor het diepgaande Award-onderzoek
- Of een evenwaardig, sectorgericht onderzoek op maat van jouw bedrijf
Ontdek hoe jouw organisatie scoort op klantvriendelijkheid in 2025!
Vraag je onderzoek aan
Contacteer ons vandaag nog voor een prijsvoorstel:
- Voor het diepgaande Award-onderzoek
- Of een evenwaardig, sectorgericht onderzoek op maat van jouw bedrijf
