Over goCX

Je klant staat nooit stil. Wij ook niet.

Bij goCX zijn we gespecialiseerd in alles wat met customer centricity te maken heeft. We passen design thinking toe om tot betere en meer innovatieve resultaten te komen. We doen er alles aan om jouw klantbeleving winstgevend te maken.

Actie-gerichte consultants

goCX’ers zijn waarschijnlijk de meeste actie-gerichte consultants die je ooit gezien hebt. Traditionele consultants hebben de neiging om lange rapporten te schrijven en vooral naar zichzelf te luisteren. Wij geloven heel sterk in minder praten en meer actie.

100% gericht op de klant

Wij zijn 100% gericht op de klant. Alles wat we doen is klantgericht en voegt waarde toe. Dat doen we in een open, transparante en doelgerichte manier. Doet dat er toe? Wij geloven van wel, want deze kwaliteiten beschrijven een organisatie die er op gericht is om klanten te helpen en de klant écht centraal te stellen bij elke beslissing.

Wat we doen voor jou

Customer Centricity

Creëer een leidraad voor je transformatie naar een klantgerichte en winstgevende organisatie.

Bouw je strategie verder

CX Design & Delivery

Bouw merkwaardige en doelgerichte klantervaringen door een glasheldere customer journey.

Ontwerp je experience verder

Leren & Presteren

Ontwikkel de juiste vaardigheden om waardevolle klantbelevingen af te leveren.

Leer nieuwe CX vaardigheden

CX Management

Meet je customer performance met de juiste software en haal expertise aan boord met ervaren interim CX professionals.

Haal experten aan boord

Waarom je kiest voor goCX

Wij spreken één taal zeer goed: klant

Klantbelevingen bouwen, passie voor klanten kweken, mensen helpen klantgericht te werken, klantdata genereren en analyseren. Dat is een notendop wat we doen.

Meer doen en vooruitgang boeken

Wij zijn open, transparant en doelgericht. Dat vinden we belangrijk want dit zijn de typische kwaliteiten die je terugziet bij bedrijven die klanten werkelijk in het midden zetten van wat ze doen. Walk the talk, weet je wel.

Cross-functionele teams

Bij goCX hebben we het niet zo op afdelingen. We werken al jaren met cross-functionele teams die ideeën en concepten omzetten in realiteit. Door een mix van experten aan tafel te hebben, krijgt u meer waardevolle projecten.

Elke hoek van Europa hebben we gezien

We kennen Europa en zijn eigenheden doordat we reeds jarenlang in heel Europa bedrijven helpen om klantgericht te werken.

Nieuws

09 jun 2020
Colruyt meest klantvriendelijke bedrijf van België

Door middel van ons onderzoek bij 4.210 Belgen is Colruyt verkozen tot meest klantvriendelijke bedrijf van België voor 2020. Delhaize en Rituals werden respectievelijk tweede en derde. Het is de tweede keer dat deze publieksprijs uitgereikt werd.

18 mei 2020
De terugkerende klant: wat ons na de lockdown staat te wachten

Bedrijven over de hele wereld nemen maatregelen op verschillende vlakken. Centraal daarbij is de vraag: gaat de wereld nu fundamenteel veranderd zijn en gaat het klantgedrag anders zijn of keren we terug naar onze normale situatie?

06 mei 2020
De klantbeleving verbeteren in tijden van crisis

In deze erg veranderende context is het voor organisaties net nu erg belangrijk om goed te begrijpen wat klanten verwachten om hen op die manier beter te kunnen helpen. We hebben 3 ½ acties opgelijst die je kan ondernemen om de klantbeleving onmiddellijk te verbeteren en de vruchten te plukken van een merkwaardige customer experience.

04 okt 2018
Colruyt meest klantvriendelijke bedrijf van België

Door middel van ons onderzoek bij 4000 Belgen is Colruyt verkozen tot meest klantvriendelijke bedrijf van België voor 2018. Proximus en Delhaize werden respectievelijk tweede en derde. Het is de eerste keer dat deze publieksprijs uitgereikt werd.