Michelinsterren & Marketingbreinen
Denk je dat personalisatie alleen gaat over het gebruik van iemands voornaam? Denk nog eens na. Of misschien denk je dat de geheimen van Michelinster-service niet van toepassing zijn op jouw bedrijf?
Bereid je voor op een verrassing.
Michel Stevens schuift aan bij Tafel 7 in Kopenhagen met drie Deense CX-experts: een restaurateur met drie Michelinsterren (Tina), een personalisatie-expert die er letterlijk een boek over schreef (Rasmus), en een scherpzinnige specialist in klantloyaliteit en klantgerichtheid die alles heeft gezien (Mikkel).
Krijg een eerlijke kijk op de invloed van de Deense cultuur op CX (hallo, Janteloven!), waarom je “persoonlijkheden, niet cv’s” moet aannemen, de verrassende link tussen gelukkige medewerkers en tevreden klanten, en waarom het stoppen van auto’s voor je klanten een goed idee is.
Ontvang praktische CX-inzichten, geserveerd met Deense charme.