Door middel van ons onderzoek bij ruim 4000 Belgen is Colruyt opnieuw verkozen tot meest klantvriendelijke bedrijf van België voor 2022. Delhaize en Torfs werden respectievelijk tweede en derde.
Het is de derde keer dat deze publieksprijs uitgereikt werd. Lees alles over het onderzoek en de resultaten in onze gratis whitepaper.
Op dinsdag 14 mei 2024 maken we de nieuwe winnaars van het meest klantvriendelijke bedrijf van België bekend.
Winnaars Meest Klantvriendelijke Bedrijf van België:
Top drie Meest Klantvriendelijke Bank in België:
Top drie Meest Klantvriendelijke Energieleverancier:
Top drie Meest Klantvriendelijke Telecomoperator:
Top drie Meest Klantvriendelijke Verzekeraar:
Top drie Meest Klantvriendelijke Retailer:
De Customer Experience Master Academy heeft alles in huis om de klantbeleving van je organisatie te ontwikkelen en te verbeteren. We brengen theorie en praktijk over alle aspecten van de customer experience samen in kortlopende opleidingen voor jou en je collega’s.
Ik wil een Customer Experience Master worden »