Door middel van ons onderzoek bij ruim 4000 Belgen is Colruyt opnieuw verkozen tot meest klantvriendelijke bedrijf van België voor 2024. Standaard Boekhandel en Rituals werden respectievelijk tweede en derde.
Het is de derde keer dat deze publieksprijs uitgereikt werd. Lees alles over het onderzoek en de resultaten in onze gratis whitepaper.
Winnaars Meest Klantvriendelijke Bedrijf van België:
Top drie Meest Klantvriendelijke Bank in België:
Top drie Meest Klantvriendelijke Energieleverancier:
Top drie Meest Klantvriendelijke Telecomoperator:
Top drie Meest Klantvriendelijke Verzekeraar:
Top drie Meest Klantvriendelijke Retailer:
Top drie Meest Klantvriendelijke Non-food Retailer:
De Customer Experience Master Academy heeft alles in huis om de klantbeleving van je organisatie te ontwikkelen en te verbeteren. We brengen theorie en praktijk over alle aspecten van de customer experience samen in kortlopende opleidingen voor jou en je collega’s.
Ik wil een Customer Experience Master worden »