Alle publieksprijzen

Colruyt meest klantvriendelijke bedrijf van België

Door middel van ons onderzoek bij ruim 4000 Belgen is Colruyt opnieuw verkozen tot meest klantvriendelijke bedrijf van België voor 2024. Standaard Boekhandel en Rituals werden respectievelijk tweede en derde.

Het is de derde keer dat deze publieksprijs uitgereikt werd. Lees alles over het onderzoek en de resultaten in onze gratis whitepaper.

De winnaars

Winnaars Meest Klantvriendelijke Bedrijf van België:

  1. Colruyt
  2. Standaard Boekhandel
  3. Rituals

Top drie Meest Klantvriendelijke Bank in België:

  1. Argenta
  2. Ethias
  3. KBC

Top drie Meest Klantvriendelijke Energieleverancier:

  1. Engie
  2. Elegant
  3. Eneco

Top drie Meest Klantvriendelijke Telecomoperator:

  1. Orange
  2. Proximus
  3. Mobile Vikings

Top drie Meest Klantvriendelijke Verzekeraar:

  1. Ethias
  2. Argenta
  3. AG

Top drie Meest Klantvriendelijke Retailer:

  1. Colruyt
  2. Delhaize
  3. Albert Heijn

Top drie Meest Klantvriendelijke Non-food Retailer:

  1. Standaard Boekhandel
  2. Rituals
  3. Torfs

Klantgerichter worden?

De Customer Experience Master Academy heeft alles in huis om de klantbeleving van je organisatie te ontwikkelen en te verbeteren. We brengen theorie en praktijk over alle aspecten van de customer experience samen in kortlopende opleidingen voor jou en je collega’s.

Ik wil een Customer Experience Master worden »