Nieuws

Van customer journey naar customer experience

Daar waar traditionele organisaties nog naar outsourcing kijken als een manier om kosten te besparen, kijken de leidende organisaties naar outsourcers als een manier om heel specifieke waarde toe te voegen. Toen bekend werd dat goCX een reeks customer journey workshops ging organiseren was 60K, een gelauwerd customer contact outsourcing bedrijf met onder meer vestigingen in Bulgarije, er als de kippen bij om haar medewerkers de kans te geven om zich te verdiepen in customer journey mapping.

“Dit ligt volledig in lijn met onze visie om hoogwaardige klantbelevingen te leveren aan de klanten van onze klanten.” stelt Caroline Palchovska, Learning & Development Director bij 60k “Verder past het ook in onze langetermijnstrategie om een high-performance cultuur te bouwen waar mensen continu aan de klantbeleving kunnen werken.”

“Tijdens de workshop namen we het team mee in het bouwen van customer journeys en hoe je deze op een pragmatische manier kan vertalen naar de realiteit. De bedoeling is om een tool te bouwen die mensen helpt om de klantbeleving écht te beïnvloeden.” stelt Gwen Van den Born, Managing Partner bij goCX.

goCX heeft dit jaar alleen al voor 15 verschillende organisaties customer journeys mogen ontwikkelen zodat hun werk reeds honderdduizenden klanten heeft geraakt en beïnvloed.