Nieuws

Trotse blikken tijdens opening kantoor in Londen

goCX, de meest actiegerichte customer experience consultants van de Benelux, opent hun eerste kantoor in London. De opening van deze afdeling is een reflectie van de opportuniteiten die er liggen maar ook de intentie om te investeren in de markt.

“In het afgelopen jaar hebben we een zeer mooie groei doorgemaakt als organisatie” zegt Michel Stevens, Managing Partner bij goCX. “Het openen van ons kantoor in Londen is voor ons een zeer logische stap in onze ontwikkeling. Vanuit Londen gaat we ons voornamelijk richten op het onderzoek naar nieuwe technologieën die onze klanten helpen om verbeteringen in hun klantbeleving te gaan versnellen.” gaat hij verder.

“Het laat ons toe om snel de vruchten te plukken van opkomende technologieën zoals sentiment analysis of speech recognition. Dat is nodig want de meeste van onze klanten zijn reeds voorbij het laaghangend fruit en quick wins en komt het er nu op aan om op een structurele manier de customer experience én de employee experience te gaan verbeteren” stelt Managing Partner Gwen Van den Born.

Sinds zijn oprichting in 2016 heeft goCX een bijzonder sterke groei doorgemaakt door continu te blijven inzetten op innovatie en doorgedreven vakmanschap. De customer centricity dienstverlening, die zich met name richt op het ontwerpen en implementeren van klantbelevingen, online en on-site trainingen en customer experience management, zorgt er voor dat goede intenties worden omgezet in een winstgevende customer experience.

Bedrijven doorheen Europa verbeteren hun key customer metrics zoals Net Promoter Score (NPS), Customer Effort Score en hun retentie- en acuiqisitiecijfers door met goCX samen te werken.