Bekijk aflevering 5 van table 7 vandaag nog. Deze maand navigeren we hoe Noorse bedrijven de digital age omarmen en combineren met CX
Customer Centricity
Creëer een leidraad voor je transformatie naar een klantgerichte en winstgevende organisatie.
Bij goCX zijn we gespecialiseerd in alles wat met customer centricity te maken heeft. We passen design thinking toe om tot betere en meer innovatieve resultaten te komen. We doen er alles aan om jouw klantbeleving winstgevend te maken.
goCX’ers zijn waarschijnlijk de meeste actie-gerichte consultants die je ooit gezien hebt. Traditionele consultants hebben de neiging om lange rapporten te schrijven en vooral naar zichzelf te luisteren. Wij geloven heel sterk in minder praten en meer actie.
Wij zijn 100% gericht op de klant. Alles wat we doen is klantgericht en voegt waarde toe. Dat doen we in een open, transparante en doelgerichte manier. Doet dat er toe? Wij geloven van wel, want deze kwaliteiten beschrijven een organisatie die er op gericht is om klanten te helpen en de klant écht centraal te stellen bij elke beslissing.
Creëer een leidraad voor je transformatie naar een klantgerichte en winstgevende organisatie.
Bouw merkwaardige en doelgerichte klantervaringen door een glasheldere customer journey.
Ontwerp je experience verderOntwikkel de juiste vaardigheden om waardevolle klantbelevingen af te leveren.
Meet je customer performance met de juiste software en haal expertise aan boord met ervaren interim CX professionals.
Haal experten aan boordKlantbelevingen bouwen, passie voor klanten kweken, mensen helpen klantgericht te werken, klantdata genereren en analyseren. Dat is een notendop wat we doen.
Wij zijn open, transparant en doelgericht. Dat vinden we belangrijk want dit zijn de typische kwaliteiten die je terugziet bij bedrijven die klanten werkelijk in het midden zetten van wat ze doen. Walk the talk, weet je wel.
Bij goCX hebben we het niet zo op afdelingen. We werken al jaren met cross-functionele teams die ideeën en concepten omzetten in realiteit. Door een mix van experten aan tafel te hebben, krijgt u meer waardevolle projecten.
We kennen Europa en zijn eigenheden doordat we reeds jarenlang in heel Europa bedrijven helpen om klantgericht te werken.
Bekijk aflevering 5 van table 7 vandaag nog. Deze maand navigeren we hoe Noorse bedrijven de digital age omarmen en combineren met CX
Bekijk aflevering 4 van table 7 vandaag nog. Deze maand navigeren we hoe Bulgaarse bedrijven de digital age navigeren.
What happens when 3 Polish and 1 Belgian CX Expert meet at a table to discuss the powers of CX in Poland, and how to make your company future-proof?