Ontdek waarom mensen kiezen voor jullie over concurrenten. Of net niet

Klantvriendelijkheid was nog nooit zo cruciaal. Of zo complex. Want in 2025 verwachten consumenten niet alleen snelle service of een scherpe prijs, maar ook transparantie, persoonlijk contact en een bedrijf dat écht naar hen luistert. Hoe scoort uw sector? En nog belangrijker: hoe presteert uw organisatie ten opzichte van de concurrentie?

 

Ons onderzoek gaat verder dan algemene rankings en NPS score. We ontrafelen per branche wat klanten drijft, waar pijnpunten liggen en welke bedrijven het verschil maken. Want in een markt waar elke interactie telt, is inzicht uw sterkste wapen.

 

Onze onderzoeksmethode is gefocust op klanten, zonder tussenkomst van experten of juryleden. Enkel zo kunnen we een realistisch beeld geven van wat er écht leeft bij de mening van de Belgen.

 

Waar letten we op in ons onderzoek?

Klantvriendelijkheid

Tevredenheid & aantrekkelijkheid

net promotor score

customer feedback

sectorgebonden criteria

 

    Laat je gegevens achter en start met je inzichten

    Wij contacteren je zo snel mogelijk om alle details uit te klaren.

    Meer informatie over wat we met uw gegevens doen, staat in onze privacyverklaring.

    Wat verwachten klanten van hun bank en verzekeraar? Welke noden hebben ze en hoe kunnen wij hen daarbij helpen? Wat kunnen we doen om onze dienstverlening nog te verbeteren? We luisteren ook echt. Zo blijven we onszelf uitdagen. Maar dat lukt ons alleen omdat al onze medewerkers op de hoofdzetel en in onze kantoren zich erachter scharen. Als dan blijkt dat dit erkend en herkend wordt door onze klanten, worden we daar alleen maar blij van.

    – Argenta, Winnaar Klantvriendelijkste Bank & Insurer 2025